Om mig

Tjena!

Jag heter Lennart Johansson, har sedan unga dar hållit på med lagsporter. Nu på senare tid ägnar jag dock större delen av min fritid åt teambuilding. Att få en grupp att känna sig som en familj där man sammarbetar och strävar efter samma mål är otroligt viktigt! Det ger varje gruppmedlem en bättre individuell hälsa, vilket ger bättre framgång för både företag och andra sammarbetsbaserade grupper. 

Tänk dig att vara kompis med nästa alla anställda på din arbetsplats! Det är inte lätt, men vissa har fått den förmågan naturligt. Andra däremot gör sitt jobb och bryr sig inte speciellt mycket om sina medarbetare. Med hjälp av teambuilding kan man hjälpa varje anställd på traven. Det är bevisat att ett stort socialt umgänge ger en mycket mer positiv stämningen som också ger bättre resultat!

Här på bloggen vill jag framförallt ge företagsledare tipps på hur de kan förbättra den sociala känslan på arbetsplatsen med hjälp av teambuilding övningar, men också berätta om unika ledaregenskaper som varje person kan träna upp!

/Lennart Johansson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0